Konopac u savremenom treningu

Konopac u savremenom treningu

Povremeno nije loše promeniti sopstveni trening. Jedan od noviteta u svetu fitnesa je svakako i trening sa teškim konopcem.
Konopac se koristi za kondicione pripreme, ali vam u kratkom vremenskom intervalu može pomoći da razvijete, snagu, eksplozivnost i brzinu.
Manipulisanje ovim konopcem zahteva izuzetnu snagu i izdržljivost naročito gornjeg dela tela, jer izaziva pokretanje mišića za koje niste ni znali da postoje.

Vežbe se izvode tako da konopac postavite oko nekog stuba i uhvatite ga za krajeve. Cilj je maksimalnom snagom i brzinom praviti i održavati talase u zadatom intervalu. Osim talasa pokreti koji se izvode sa užetom su i spirale, bacanja, bičevanja i dr. Kao i svaki drugi trening visokog intenziteta i ovaj trening pomoći će vam da u kratkom vremenskom roku potrošite velike količine kalorija i ubrzate metaboličke procese u organizmu.

Vežbe sa konopcem, kondicioni trening, trening za eksplozivnost, vežba za snagu i brzinu

Dobrobiti treninga teškim konopcem:

  • Troši velike količine kalorija i diže puls jednako kao i sprint
  • Podiže intenzitet vežbanja
  • Pospešuje topljenje masnih naslaga
  • Poboljšava izdržljivost
  • Izvođenje gotovo svih vežbi uključuje celo telo, a posebno jača snagu stiska šake
  • Stvara mali ili nikakav pritisak na zglobove

Just Gym

Karađorđeva 29, Kragujevac

info@justgym.rs

Budite uvek u toku, pratite naš Instagram profil i ne dozvolite da vam nešto promakne.

Radno vreme

pon - pet

08:00 - 23:00

sub - ned

12:00 - 20:00

Lokacija

Karađorđeva 29

34000, Kragujevac

Pozovite Nas

+ 381 69 695 595